ONLINE MARKETING

Keresőoptimalizálás – Fizetett hirdetések – Email marketing

MI AZ

ONLINE MARKETING?

_____

 Ha egy weboldalt készítettünk, valószínű az egyik fő célunk az internetes jelenlétünkkel, hogy minél több látogatót tereljünk az oldalunkra,akikből aztán új vásárlókat, ügyfeleket vagy vendégeket szerezzünk magunknak.

Sitex header 2

A különböző online marketing megoldásokkal érhetjük el azt, hogy rövid idő alatt, minél több emberhez eljusson az internetes címünk. Az elkészült oldalt csak az fogja megtalálni aki, ismeri az oldal címét. Közvetlen ismerőseink, kollégáink, akiknek felhívtuk a figyelmüket rá, vagy olyan meglévő ügyfeleink, akik elolvasták névjegykártyánkon az internetes címünket.

Ez így egy elég lassú és fáradságos munka és a célunkat sem értük el vele. Megoldás az online marketing, amivel különböző csatornákon kersztül eljuttatjuk az üzeneteinket a célcsoportunkhoz, szem előtt tartva a mérhetőség fontosságát és, hogy milyen arányban térül meg az erre fordított költségünk?

MI AZ ONLINE MARKETING

_____

Ha egy weboldalt készítettünk, valószínű az egyik fő célunk az internetes jelenlétünkkel, hogy minél több látogatót tereljünk az oldalunkra, akikből aztán új vásárlókat, ügyfeleket vagy vendégeket szerezzünk magunknak.

Az elkészült oldalt csak az fogja megtalálni aki, ismeri az oldal címét. A különböző online marketing megoldásokkal érhetjük el azt, hogy rövid idő alatt, minél több emberhez eljusson az internetes címünk.

Sitex header 2
SEO

KERESŐ OPTIMALIZÁLÁS

(Search Engine Optimization SEO)

_____

Ma már az emberek 99%-a a Google keresőt használja, ha valamit szeretne megtalálni az interneten. Nagy részük az első két találati oldalból választ. Az optimalizálás célja, hogy bizonyos, a vállalkozásunkkal kapcsolatos szavak beírásánál, minél előnyösebb helyezést érjünk el a Google találati listában. Marketing szempontból gyakorlatilag ez egy ingyenes reklám weboldalunk és cégünk számára. Egy elég bonyolult és összetett munka, mert a Google kb. 200 szempont alapján vizsgál egy weboldalt, hogy azt hova helyezze a találati listában, amit folyamatosan változtat.

Ez nem egy olyan feladat, mint elkészíteni az oldalt. Az alapbeállításokkal is lehet nagyszerű eredményeket elérni, de hogy ezt meg is tudjuk tartani, sajnos folyamatos utómunkálatokra van szükség, hiszen mindig jönnek új cégek akiknek ugyan ez a céljuk.

KERESŐ OPTIMALIZÁLÁS

(Search Engine Optimization SEO)

_____

Ma az internetezők 99%-a  keresőként a Google-t használja, ha valamit szeretne megtalálni az interneten. Nagy részük az első két találati oldalból választ.

Az optimalizálás célja, hogy bizonyos,vállalkozásunkkal kapcsolatos szavak beírásánál, minél jobb helyezést érjünk el a Google találati listában.

SEO

FIZETTET HIRDETÉSI KAMPÁNYOK

_____

Google Ads és Facebook Google keresőben történő hirdetés és weboldalakon történő reklámozás (Search Engine Advertising SEA) A 200 Google szempont két eleme a weboldal kora, illetve látogatóinak száma. Ha mi egy friss oldal vagyunk, és nem nagyon van látogatónk, valamint nagyon erős a konkurencia jelenléte, elképzelhető, hogy nem sikerül jó helyre optimalizálni magunkat.

Erre jó megoldás lehet a fizetett hirdetési kampányok létrehozása.(Google Ads) A Google a találati lista tetején, kiemelve jelenít meg minket, ha valaki egy számunkra fontos szót ír be a keresőbe. Csak azért fizetünk, ha valaki rákattint a hirdetésünkre. Ez a Kereső hálózatban történő hirdetés.

google ads online marketing

FIZETTET HIRDETÉSI KAMPÁNYOK

_____

Google Ads

Google keresőben történő hirdetés és weboldalakon történő reklámozás (Search Engine Advertising SEA) 

Ha mi egy friss oldal tulajdonosai vagyunk, és nem nagyon van látogatónk, valamint nagyon erős a konkurencia jelenléte, elképzelhető, hogy nem sikerül jó helyre optimalizálni magunkat.

Erre jó megoldás a fizetett hirdetési kampányok  létrehozása.(Google Ads) A Google a találati lista tetején, kiemelve jelenít meg minket, ha valaki egy számunkra fontos szót ír be a keresőbe.

google ads online marketing
De,hogy tovább bonyolítsuk a dolgot,egy-két kulcsszó kivételével hazánkban viszonylag kicsi a keresőben leadott keresések száma. Ha egy viszonylag szűk réteghez szól termékünk vagy szolgáltatásunk akkor nem lesz elég csak a keresőben történő hirdetés. Ugyan is ez csak azokhoz az emberekhez jut el akik konkrétan azokra a kulcsszavakra keresnek rá amiket mi korábban megadtunk. Erre megoldás a Display hálózatban történő hirdetés. Ekkor különböző képes és szöveges hirdetéseket helyezhetünk el több ezer weboldalra. Természetesen olyan oldalakra érdemes ahol a mi célközönségünk található. Egy jól beállított célzással rendkívül nagy eredmények érhetőek el.

 

Facebook fizetett hirdetési kampányok

A másik jó megoldás a legnagyobb közösségi oldalon a Facebook-on történő céges oldal létrehozása,aminek hirdetési fiókjában különböző reklámokat hozunk létre.

Itt is rengetegféle módon célozhatunk közönséget. (hely, életkor, nem, érdeklődési kör stb…)

Mindkét esetben a végső cél a márkánk építése, termékünk,szolgáltatásunk népszerűsítése. Látogatókat tereljünk a weboldalunkra és vásárlókká váljanak.

Email marketing

EMAIL MARKETING

_____

Ha egy potenciális ügyfelekből álló bázist szeretnénk építeni az egyik legjobb megoldás az email adatbázis kiépítése. A weboldalunkra először érkező látogatók nagy része csupán tájékozódik termékünk vagy szolgáltatásunk iránt. Az oldalt átfutva távozik és a konkurencia oldalait is felkeresve, valamikor később hoz egy döntést. Vagy tőlünk rendel, vagy nem. Ha ő komolyan vásárolni szeretne akkor az oldalunkra elhelyezett űrlap kitöltésével feliratkozik hírlevelünkre. Ez az eladási folyamat nulladik lépése.

A feliratkozásra többféle módon ösztönözhetjük. Pl: részletes tájékoztatóhoz történő hozzáférés, törzsvásárlói kedvezmény kupon stb… Amikor napok vagy hetek múlva megérik a vásárlás szándéka, már nem fognak minden weboldalra emlékezni amiket korábban felkerestek a témával kapcsolatban. Ha mi a különböző hírleveleinkkel emlékeztetjük létezésünkre és esetleg bármilyen érték hozzáadásával kiemelkedünk a konkurencia ajánlatai közül akkor nagy mértékben növeljük esélyeinket az eladásra.

Egy több száz főből álló, termékünk vagy szolgáltatásunk iránt érdeklődő email adatbázis nagy érték!

Emailmark

EMAIL MARKETING

_____

Ha egy potenciális ügyfelekből álló bázist szeretnénk építeni az egyik legjobb megoldás az email adatbázis kiépítése.

Emailmark
Share This