Marketing

Milyen lehetőségeink vannak?

SEM (Search Engine Marketing)

Keresőoptimalizálás

Weboldalunk minél előnyösebb helyezésének elérése a kereső találati listáján. (SEO - Search Engine Optimization)

Fizetett hirdetések

Hirdetjük weboldalunkat. Legyen az a Google kereső, közösségi oldal vagy bármilyen online felület. (SEA-Search Engine Advertising)

Ha egy potenciális ügyfelekből álló bázist szeretnénk építeni az egyik legjobb megoldás az email adatbázis kiépítése. A weboldalunkra először érkező látogatók nagy része csupán tájékozódik termékünk vagy szolgáltatásunk iránt. Az oldalt átfutva távozik és a konkurencia oldalait is felkeresve, valamikor később hoz egy döntést. Vagy tőlünk rendel, vagy nem. Ha ő komolyan vásárolni szeretne akkor az oldalunkra elhelyezett űrlap kitöltésével feliratkozik hírlevelünkre. Ez az eladási folyamat nulladik lépése.

A feliratkozásra többféle módon ösztönözhetjük. Pl: részletes tájékoztatóhoz történő hozzáférés, törzsvásárlói kedvezmény kupon stb… Amikor napok vagy hetek múlva megérik a vásárlás szándéka, már nem fognak minden weboldalra emlékezni amiket korábban felkerestek a témával kapcsolatban. Ha mi a különböző hírleveleinkkel emlékeztetjük létezésünkre és esetleg bármilyen érték hozzáadásával kiemelkedünk a konkurencia ajánlatai közül akkor nagy mértékben növeljük esélyeinket az eladásra. Egy több száz főből álló, termékünk vagy szolgáltatásunk iránt érdeklődő email adatbázis nagy érték!

Rövid kisfilmek vállalkozásunkról

Képek, feliratok és animációk segítségével egy figyelemfelkeltő videó vágása és összeillesztése. A hatás kedvéért megfelelő zenei kíséret teszi egésszé az összképet.

Az így kapott rövidfilmet felhasználhatod a weboldaladon, a közösségi médiában vagy videómegosztó portálokon. Egy kép felér 1000 szóval. Akkor egy videó...?

MIÉRT VAN SZÜKSÉG LOGORA?

Ha van egy vállalkozásunk, feltételezem, hogy fontos számunkra a konkurenciával szembeni eredményesség és piaci részesedésünk növelése az adott területen. Nyilván van egy módszer, ami alapján működünk. Az teljesen mindegy milyen, ha mi azt gondoljuk jó útnak és eredményesek vagyunk benne. Akarva akaratlanul egy brand-et, márkát építünk a vállalkozásunknak. Marketing szempontból ennek a márkának a közvéleménybe épülését és a velünk való azonosítását kell valahogy elérnünk.

Azt, hogy ha valaki ránéz egy általunk létrehozott képre, az azonnal tudja, hogy kik vagyunk, mit csinálunk, miben vagyunk mások, mint a többiek. Többek között ezért van szükségünk egy logóra. Miért van az,hogy ha valaki lát egy M-betűt ami íves a tetején, az azonnal tudja mi az? Mit kap ott? Milyen áron? Milyen minőségben? stb..Ehhez kellett egy logó is.

Kicsinyítéskor kivehetőek a részletek, és jól olvasható a cégnév, valamint nagyításkor nem tartalmaznak hibákat. Erős kontrasztot alakítunk ki a színek és betűk között, így szürke környezetben is kiválóak. Világos és sötét hátterű logókat is készítünk, hogy minél több területen felhasználhatóak legyenek. Nem alkalmazunk árnyékolást és színátmeneteket, amelyek nyomtatáskor, vagy egyes készülékeken torzíthatják a logót.

Az igényfelmérés emailben vagy telefonon keresztül történik. Színek, betűtípusok, elrendezés és stílus Vázlatot készítünk, amit 2-szer módosítunk a végleges logó kialakításáig. Elfogadást követően átadjuk a logót ai. eps. jpeg. és háttér nélküli png. formátumban.