A Digitális Marketing az egyik legnagyobb és legköltséghatékonyabb csatorna amely világszerte elérhető. Márkák, termékek és szolgáltatások, a fogyasztók számára történő értékesítésére vagy promóciójára használhatjuk.
(Search Engine Marketing – SEM)
A keresőmarketing az internetes marketing egyik formája, amely a weboldalak népszerűsítését jelenti a keresőhálózatokon.
Két csoportra osztható:
KERESŐOPTIMALIZÁLÁS
(Search Engine Optimization – SEO)
Nem fizetős
Leendő vásárlóink vagy ügyfeleink a Google keresőben egy terméket vagy szolgáltatást keresve találnak ránk. Egy szót (kulcsszó) beírva és a keresés gombot megnyomva kap egy listát a találatokról, melyek tartalmazzák a lekérdezéskor beírt kifejezést. Cél az, hogy cégünk az első vagy második oldalon megtalálható legyen. Ez egy lassú folyamat viszont hosszan fenntartható. Ezek a nem fizetett természetes találatok melyeket organikus találatoknak nevezünk.
FIZETETT HIRDETÉS
(Search Engine Advertising – SEA)
Fizetős
Itt két dologért tudunk fizetni :
Ezek a fizetős reklámozások általában Pay Per Click (PPC) rendszerben működnek. Azaz, csak akkor fizetünk ha rákattintanak a hirdetésünkre.
(Social Media Marketing – SMM)
A Facebook, a Twitter, a LinkedIn, a YouTube, a Google+ vagy más közösségi médiahálózatokból forgalom irányítása a honlapunkra.
Közösségi média marketing = Közösségi média optimalizálás + Közösségi média hirdetés
Két csoportra osztható:
KÖZÖSSÉGI MÉDIA OPTIMALIZÁLÁS
(Social Media Optimization – SMO)
Nem fizetős
Különböző tevékenységekkel célzott forgalom irányítása weboldalunkra a közösségi médiahálózatokon keresztül.
Például a bejegyzések írása, állapotfrissítések közzététele a médiaprofilokban, találkozók szervezése, hírnevek kezelése, értékelés / lekérdezés, felhasználói visszajelzések, RSS-hírcsatornák, videó / fotómegosztó oldalak használata és még sok más.
KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN TÖRTÉNŐ HIRDETÉS
(Social Media Advertising – SMA)
Fizetős
Hirdetések elhelyezése a Facebookon, a Twitteren, a LinkedIn-en, a YouTube-on és más közösségi médiaoldalakon. Márkát, terméket vagy szolgáltatást hirdethetünk. Ezeket a hirdetéseket a közösségi médiák hirdetési platformjai szolgáltatják, ahol a hirdetők pénzt fizetnek hirdetéseik megjelenítéséért.
Böngéssz a közzétett tartalmaink között.