Sitexweb PR GoogleAds

Google hirdetések bemutatása

Vevői most is keresik az Ön szolgáltatását vagy termékét a Google keresőjében, napi több 1000 keresést indítva. Vajon megtalálják? Vagy inkább az egyik versenytársát  Ön helyett?

A Google ADS (Adwords) hirdetési rendszere a leggyorsabb módja annak, hogy érdeklődőket (leadeket) generáljunk és megteremtsük vagy növeljük vállalkozásunk  ismertségét. Ezek a hirdetések azoknak az embereknek vannak célozva akik a mi termékeink vagy szolgáltatásaink után érdeklődnek. Nincs olyan, hogy kukában landoló olvasatlan szórólap.

Hol jelennek meg ezek a hirdetések?
Ha rákeresünk valamire a google keresőben a találatok felett illetve alatt láthatóak “Hiredetés” felirattal. Aztán a Google szolgáltatásokban : Gmail,Google képek,Google térkép valamint a képes és szöveges hirdetések a Google tartalmi hálózatához (GDN) csatlakozott több millió weboldalon.

 

google ads

Egy Google ADS hirdetés árát két dolog határozza meg :

  • Az egyik amit a Google nek kell fizetni kattintási díjként, amikor valaki rákattint a megjelenő hirdetésünkre. Az egyes kattintások árát teljes mértékben a beállítások és az adott kulcsszóra vonatkozó verseny határozza meg.Ezek a hirdetési költségek.
  • Az ár másik része pedig amit kampánykezelési munkadíjként kell az adott ügynökségnek fizetni.

A két dolog azonban atekintetben összefügg, hogy ha egy kampány nem megfelelően van beállítva és optimalizálva, akkor a hirdetési költségek többe kerülhetnek. Például egy adott hirdetés kattintási díja kerülhet 200 Ft ba is és 60 Ft ba is.

Az ügynökségeknek tehát az a fő feladata, hogy jól megírt, jól működő hirdetéseket hozzanak létre minél kisebb hirdetési költségből, amik aztán bevételt generálnak. Ez nem sikerülhet elsőre, ezért kezdetben többet kell tesztelni, hogy megállapítható legyen melyik az amelyik nem működik és melyik az amelyik jól teljesít. Ezért nem elegendő egy hónap kampánykezelés. Az Ads kampány felépítése után a folyamatos optimalizálás elengedhetetlen, hiszen a statisztikai adatokból megállapítható minden érték, ami alapján folyamatosan jobbá és eredményesebbé tehető a hirdetés.

Ha megrendeli tőlünk a Google Ads kampánykezelést az alábbiakat biztosítjuk:

Hirdetési kupon az Új hirdetőinknek
Létrehozzuk hirdetői fiókját és elkészítjük kampányait
Kulcsszó tervezés és optimizáció
Elérjük, hogy alacsonyabb kattintásonkénti költséget fizessen (CPC)
Magasabb ROI (megtérülés)
Folyamatos kampány management

*A kampánykezelést minimum 3 hónapos megállapodás esetén tudjuk vállalni

Munkánk során jelentősen növeljük a kampányok hatékonyságát, tehát azonos költség mellett Önnek több bevétele lesz.

A maximális hatékonyság érdekében havonta 2 -szer optimalizáljuk a kampányokat.